کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار Nvidia Broadcast برای ویندوز ۱۱ بروز رسانی شد

برای آن دسته از کاربرانی که با Nvidia Broadcast آشنایی ندارند، این یک نرم افزار است که مجموعه ای از ویژگی های مرتبط با استریم را روی سیستم هایی با کارت گرافیک خاص انویدیا (سری RTX 20، سری RTX 30 و سری RTX 40) فعال می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد نویز پس زمینه را حذف کنید، بدون نیاز به پرده سبز یا نورپردازی پیچیده، پس زمینه سفارشی تنظیم کنید، خود را در قاب نگه دارید، نور را تنظیم کنید، تماس چشمی را اصلاح کنید و موارد دیگر. این ویژگی ها مشابه ویژگی های Windows Studio Effects در کامپیوترهای Copilot+ است که در تاریخ ۱۸ ژوئن راه اندازی شد.

 

نرم افزار Nvidia Broadcast برای ویندوز ۱۱ بروز رسانی شد

 

ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست، اما برخی از توسعه دهندگان در حال ارائه وصله و بهبودهایی برای نرم افزار خود هستند که روی سیستم هایی با آپدیت آینده ویندوز ۱۱ اجرا می شود. انویدیا، برای نمونه، یک وصله فوری (Hotfix) را برای نرم افزار Broadcast خود برای کاربرانی که از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 استفاده می کنند، منتشر کرده است.

اگر در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اید و به نسخه Win11 24H2 بروز رسانی کرده اید، ممکن است با دوربین مجازی NVIDIA Broadcast مشکلاتی داشته باشید.

برای حل این مشکل، آخرین وصله فوری ما را دانلود کرده و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • نرم افزار NVIDIA Broadcast نسخه ۱.۴.۰.۳۸ را نصب کنید.
  • در برنامه های کنفرانس ویدیویی یا لایو استریم خود تأیید کنید که روی "Camera (NVIDIA Broadcast)" تنظیم شده اید.

بعد از نصب آخرین نسخه Nvidia Broadcast، برنامه کنفرانس ویدیویی یا لایو استریم خود را راه اندازی کرده و Nvidia Broadcast را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نصب Nvidia Broadcast نسخه ۱.۴.۰.۳۸ منجر به نمایش دو نسخه از دوربین Broadcast خواهد شد. برای اینکه همه چیز به درستی کار کند، "Camera (NVIDIA Broadcast)" را انتخاب کنید، نه "Camera (NVIDIA Broadcast) (Windows Virtual Camera)".

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50361 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/01 تعداد مشاهده: 803
سافت گذر